reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Chovaňák

Tomáš Chovaňák

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Túžim vidieť a opísať to čo vidím a nadchnúť sa pre to čo možno nevidím, aby som to aspoň trocha objavil... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Bolo málo slov...

Tomáš Chovaňák

Bolo málo slov...

Všetko zvláštne... odvialo Ticho preč

  • 6. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 274x
  • 0
Úprimne...

Tomáš Chovaňák

Úprimne...

Slová... Silná zbraň. Nikdy som nebol dobrý rečník, ktorý svojimi slovami upáli svojich nepriateľov a neomylne zastáva svoj  „jediný správny" názor.

  • 24. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 355x
  • 0
Podstúpiť boj

Tomáš Chovaňák

Podstúpiť boj

Niekedy mám pocit, že ako malý chlapec som bol viac mužom ako som teraz... áno bol som síce malý, chudý, slabý, naivný chalan s mliečnymi čiernymi zubami, ktorého by sa nezľakla ani mucha , ale predsa som mal niečo čo mi teraz tak často chýba. Mal som srdce hrdinu.

  • 23. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 326x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu